Regn, regn.

19.55
I
går var det party i Eksjö som gällde hos Helen och Stefan. Första gången jag festade i Eksjö, men jag blev inte totalt avskräckt faktiskt. Emma & jag fick skjuts av Emmas snälla mamma, åkte lite vilse först men hittade fram till slut. Var en riktigt trevlig fest med massa underbart folk, 95% Nässjö-folk faktiskt, haha. Vi snacksade, tjötade och lyssnade på musik och när klockan blev lite mer så tog vi en taxi till centrum. Gick ut på Stadshotellet och började shaka loss. Hur varmt som helst kan jag ju säga att det var, svetten bara rann men shit vad roligt det var. Dansade som en tok och träffade en hel del roliga folk. Jag tror att jag lyckades boka en fika-dejt med Lina till på tisdags, får väl ringa imorgon och se ifall hon har något minne av detta, haha. Vid klockan ett så vandrade vi ut och gick på jakt efter något att äta. Gick rätt långt till någon grill men när vi kom dit så var det stängt pga dödsfall. Det var bara för mig och Emma att vandra tillbaka åt andra hållet till nästa grill, men där var det typ hur lång kö som helst och efter 30 minuter hade vi kommít typ ett steg framåt. Vi gav upp och gick till torget istället där Emmas mamma stod och väntade på oss och sen åkte vi hem. Fick bli lite rostat bröd inatt när jag kom hem, hur gott som helst.

Idag har jag varit i stugan och käkat lite mat. Syster hade en vän på beösk så hon och hennes dotter var också med. Försökte sig på att kittla mig hela tiden, men jag lyckades hålla emot rätt så bra tror jag, är ju rätt kittlig annars, haha. Det ösregnade som aldrig förr så man hörde knappt vad någon sa när regnet smattrade mot altantaket. När vi åkte hemåt igen blev det ännu värre och stora delar av vägen låg under vatten. Stora insjöar överallt och massa grus och skit som spolades ut från grusvägarna. Vi kom i alla fall hem till slut.

Ikväll har jag varit och städat lite och nu sitter jag här och är allmänt trötter.
Ska iväg till Johan på lite filmkväll sen tänkte jag, det blir avslutningen på min semester 2007. Ser inte alls fram emot att börja jobba imorgon, jag vet inte riktigt vad det är men det känns bara allmänt jobbigt. Förhoppningsvis blir det bättre när man kommit igång.

Ska ta mig något att äta nu innan jag ger mig iväg.

Ha det!