Ont i hela kroppen

Aj, aj, aj.
Badminton är en hård sport ska ni veta. Speciellt om man inte spelat på typ 8 år
och sen ger sig in i en turnering, då får man riktigt ont överallt i hela kroppen.
Jag har i alla fall kämpat mig igenom dagen och hoppas att träningsvärken är borta
när jag vaknar imorgon igen.

Igår var det mest lugnt på kvällen. Var en liten skvätt med Jowhan & Sajja och
fick en liten present. Ett våffeljärn, wie. Nu går det nog bättre nästa gång det är
dags att fixa våfflor.

Idag har jag mest bara tagit det lugnt. Varit hemma i byn en skvätt och ätit lite mat och efter detta var det dags att lira lite bowlingtävling. De flesta hade det rätt tufft och jag hörde inte till undantagen. Var ändå rätt nöjd med mitt spel, har blivit lite jämnare och mitt handicap hjälpte mig en aning på traven så att jag i alla fall inte kom hopplöst sist.

Slappat lite i soffan nu och ska gå och lägga mig. Måste upp och tvätta en maskin väldigt tidigt imorgon så att det är klart innan jag drar till jobbet. Sen blir det till att fira in det nya året.

Vi säger så!

/M