"Hej Snygging"

17.45



D

å var det egentligen helg, men jag ska jobba för Sessan imorgon så
jag får väl inte hurra riktigt än. Gör mig inte så mycket att jobba, ska bli rätt
roligt imorgon :)

Någon skämtar lite med mig. Vaknade upp med en smula ont i halsen idag och har haft det hela dagen. Har fått peppra mig själv med Fisherman's Friend för att jag inte ska känna av det så mycket. Jag kan ju liksom inte bli sjuk när jag precis har varit sjuk.
Någon vill mig så himla ont och förstöra alla mina helger, morr.

Efter jobbet idag åkte jag till staden en skvätt. Rea på JC så jag gick in och tittade lite.
Jag brukar ju aldrig röra något, men jag kunde inte kontrollera min händer. Plötsligt hade jag två par jeans i händerna och mina ben började tvinga mig mot provhytten. Jag kämpade emot så gott jag kunde, men jag slukades in och dörren stängdes. Jag provade jeansen och höll på att knäppa mina egna när dörren plötsligt öppnas:

- "Hej Snygging" säger en tjej:
- "Hej" svarar jag lite halvchockad.
- "Ooops, fel hytt" säger en nog ännu mer chockad tjej.

Hihi. Lite roligt. Men jag kände henne lite. Eller, jag känner hennes pojkvän lite som var den egentliga snyggingen som hon letade efter. Han hade bytt provhytt och var i den jämte :)


Jag vet inte om jag inbillar mig eller inte, men jag tycker att jag hör glassbilen varje dag.
Kan detta stämma? När jag bodde i Grimstorp kom den en gång i veckan, kör den varje dag nu bara för att det är sommar eller?

Nu ska jag iväg till Kvantum o handla gottigt. Sen ska jag köpa pizza.
Det ska bli en liten myskväll tillsammans med Lady L, Kittel (China-Nut) & Janne aka. Jane.

Jag är het i mina nya jeans förresten.
Om folk dras till mig i provhytten, hur ska de kunna kontrollera sig när jag visar mig ute då?

Yeah