Yeah, Telia!

20.30
S
ovmorgon!
Kommer knappt ihåg när jag hade det senast. De senaste dagarna har varit tuffa,
så idag var det verkligen dags att sova ut. Posten fick vara väckarklocka.
Fick lite grattiskort som gömde sig mellan alla kilo med reklam.

Fick lite halvpanik när jag tittade runt i min lägenhet. Började tokstäda lite överallt
och plockade undan saker och ting som låg slängda överallt.

Åkte ner med den lilla gula till jobbet där jag åt lite frukost när de andra hade lunch.
Sen åkte jag hemåt igen för att fixa lite med tvätten och fortsätta att plocka här hemma.

Vidare till ICA för att handla. Har ju blivit ett år äldre nu så det var bara till att
ta en kundvagn, haha. Gick runt där inne och såg vuxen ut med min vagn och plockade i hyllorna.

Hem för att tömma påsarna. Det är DÅ det händer. Telefonen ringer (internet bryts såklart)

- Hej, det här var från Telia. Du hade gjort en felanmälan så vi skickar ut tekniker till dig.

YEAH! Kanske är det slut på strulandet nu då. Frågan är bara när teknikerna kommer.
På henne lät det ju som att hon skickade ut dem direkt, men det tror jag ju inte är fallet. Jag som ska jobba 8-19,30 tre dagar i rad nu, vem ska släppa in dem då. Bah!

Städat ikväll och sen var det dags för matlagning.
Panerad rödspätta, färskpotatis och gräddfilssås.
Satt på balkongen och mumsade i mig detta, smaskens.

Nu är det bara CSI som väntar, och sen gäller det att sova så man är uppvilad
inför de kommande hårda passen.