Pinsamt baywatch-tema.

20.10

G
odkväll. Det har varit en hård dag måste jag säga, men jag tycker att jag lyckats kämpa mig igenom den riktigt bra faktiskt. Jag lever ju i alla fall.

Igår var det ju då jobb som gällde. Efter jobbet tog jag och Alex sällskap och drog in en sväng på Hemköp där jag inhandlade lite kyckling och skagenröra som fick bli min kvällsmat. Jao, sen var det dags att göra sig redo för lite fest. Grundade lite hemma med en Gin & Tonic. Ringde syster som fick agera taxo och köra mig till Sessan. Hos Sessan befann sig också Pisse och även Kharma och Milo (bilden) då förstås. (Rottweiler och Dobberman).
Vi åt popcorn och tjötade, lyssnade på massa bra musik också för den delen.
Lite senare på kvällen dök det upp lite andra folk också och en stund efter det var det ju faktiskt dags att gå.

image2

Vandrade till Hotellet där vi visst kom in gratis. Hade ingen koll på klockan men den var visst innan klockan 23, så det var ju najs det. Hängde av oss och begav oss in i vimlet.
Träffade på riktigt mycket folk man kände faktiskt, var längesen jag kände så många som var ute på Hotellet, riktigt najs. En lite underlig kväll faktiskt eftersom jag inte besökte dansgolvet en enda gång. Eller jo, en gång gjorde jag det men då var jag tvungen att gå därifrån illa kvickt. Det var nämligen baywatch-tema igår så det sprang runt några blonda tjejer och en kille i röda badkläder och såg pinsamma ut. Jag klarade inte av att se dem. Och när jag får se en kille iklädd svart baddräkt på scenen känner jag att kulmen är nådd och det är dags att lämna stället. Fick visst med mig Hanna ut så vi gick och beställde pizza. Tog med mig den hem, sen var det bara till att sova.

Var lite halvjobbigt att vakna upp idag, och självklart var det lång jobbdag på programmet.
Cyklade till jobbet och tog sällskap med Sessan sista biten, sen dök Alex upp också.
Tre stackars arbetare trötta efter gårdagen, men det var bara till att bita ihop.
Jag hade typ hela min pizza kvar så den fick agera matlåda idag, mumma.

Efter jobbet blev det till att cykla till städjobbet och fixa det. Gud vad trött jag var.
Men nu är allt avklarat i alla fall och jag har en underbar ledig dag framför mig imorgon. Ska tvätta och ta det lugnt hela dagen har jag planerat. Städa lär det ju också bli, men jag har redan fixat all disk mm så jag inte får alltför mycket imorgon.

Ska väl ta och slänga mig i soffan nu och bara päsa resten av kvällen.

Ha det gött.

.