På-väg-att-bli-sjuk-ig

Igår var det meningen att det skulle vara min lediga dag, men det gick ju inget vidare.
Utbildning på förmiddagen vilket ledde till en icke utvilad Markus.
Hade lånat bilen av mor i alla fall så jag kunde fixa med lite småsaker under dagen.

Började dock med att skotta hela vår parkering, kände mig väldigt duktig faktiskt
och vill därför "skryta" lite extra om detta. Hjälpte också en dam i huset jämte genom att skotta fram hennes bil. Efter skottningen var jag genomsvett, bättre än att gå till gymmet måste det vara. Jao, sen var det dags att ge sig iväg igen. Klippning och därefter lite handling på Willy Wonka. Efter detta mötte jag upp Sajja och vi drog hem till Grimstorp för att lämna tillbaka bilen. Där åt vi lite mat innan vi begav oss tillbaka till staden igen för att ta tag i vårt lilla städjobb.

Eftersom vi redan hade ätit lite hemma hos mor så bestämde vi oss för att göra
lite toasts bara som kvällsmat. Jag tog min plats i Sajjas soffa och låg och tyckte synd om mig själv. Fick för mig att jag höll på att bli sjuk så jag hade inte mycket krafter kvar.
Fick dock kämpa mig hem i snöfallet senare på kvällen och piggnade till lite på vägen.

Idag har jag faktiskt känt mig lite "på-väg-att-bli-sjuk-ig".
Är en lite konstig känsla det där, men det verkar har gått över nu.
Har varit på möte och planerat lite julbowling och efter detta blev det en match
Risk hos Odo. Han hade köpt sig en ny digitalkamera så nu måste jag ju också göra det.
Jag brukar ju alltid köpa nytt när han gör det så varför bryta den trenden nu.

HAr tittat på Beck nu och ska röra mig vidare mot sängen nu.
Två härliga heldagar framför mig.

Godnatt.