Förbannad or not?

Lite smått förbannad sådär, men det går väl över förhoppningsvis.
Lär märkas imorgon om det finns anledning till att bli förbannad, i så fall kommer
det att bli väldigt intressant och avgörande för en tid framöver.

En liten bedrift att jag lyckats överleva tre heldagar i rad så bra som jag gjort.
Tror jag har mycket mig själv att tacka för det, mest att jag gick och la mig
hyffsat tidigt igår så att jag fick i alla fall fick en till timmas sömn att falla tillbaka på.

Snart helg, thank GOD!

Ska slänga mig i soffan nu och sen blir det sängen.

Nite

P.s

Lust att tjäna en extra slant i månaden för några timmars jobb?
Efter 5 år som trogen hygientekniker på ett företag i stan är det dags att gå vidare
mot nya mål här i livet. Ett tillfälle i veckan, 2-3 timmar, bra betalt!
Hör av dig om du är intresserad!

D.s