Gangsta!

Godmorgon!

Helgen är förbi och man har äntligen lite tid till att sätta sig ner och fundera vad som egentligen har hänt.
I fredags var det ju då förstås jobb hela kvällen, sen var det bara till att cykla hemåt lite snabbt.
Väl hemma ringde Lurre och meddelade att jag hade en kvart på mig att göra mig redo för äventyr.
En kvart senare stod jag nere på gatan och blev upphämtat av Lurre & Kittel. Vi for vidare till Anton där
vi slängde oss i soffan och smaskade upp hans godis och chips. GANGSTA!
Lite innan 22 så drog vi iväg till AJ:s för att få gratis inträde, hehe. Dogge var ju där och det ville ju vi gangsters självklart inte missa. Där hängde vi kvällen lång, vimmelfotografen följde efter mig och Kittel hela tiden,
till slut ställde vi upp på en bild.

image35

Jao, sen blev det pizza på Chabbes, träffade massa lustigt folk där så vi sprang snabbt därifrån.

Sen var det lördag morgon och dags att upp och hoppa. Plocka ner återstående pizzan i en matlåda och cykla iväg till jobbet. Massa att göra hela dagen förstås, men tiden går ju rätt fort då. Hem på cykeln igen och göra sig i ordning igen. Dags att dra iväg till Jönköping med 14 andra och käka lite mat och ha trevligt. Vi var på ett ställe som hette Meza och åt libanesisk mat och tittade på en magdansös. Efter detta drog vi hem till Nässjö igen för lite efterfest mitt i stan, mycket trevligt. Runt halv 2 var det dock dags att åka hem och sova lite.

Söndag och trött som vanligt. Jobb igen, denna dag rätt mycket segare, men det funkade väl.
Klockan halv 6 fick jag besked om att jag får semester vecka 42 så då drar jag till TENERIFFA, yeah!
Städjobb gånger två igårkväll sen bara hem och slappa i soffan framför en film.

Ledig idag och tvättmaskinen är igång, ska äta lite frukost och sen dra igång med storstädning här hemma.
Efterlyser någon som kan montera en canvastavla. Kan det vara så himla svårt liksom?
Kostar ju lika mycket att beställa montering som att beställa hela tavlan så det hade ju varit gott att spara in lite där.
Frukost var det ja.

Hej