Snart är det ju dags...

Oj!
Det är ju sjukt några dagar kvar till jag drar iväg nu. Har inte riktigt hunnit med i tempot de senaste
dagarna så jag borde nog börja packa snart. Jobbar ju faktiskt hela tiden fram till avfärd nu så jag har ju inte
så mycket ledig tid över. Får ta tag i det hela imorgon helt enkelt.

Idag fyller chefen 40 och då är det ju självklart upplagt för bus. Mina kära arbetskamrater
hade blåst ballonger och fixat redan igår kväll. Själv hade jag fixat ihop en liten söt bok
med lite bilder på vår kära chef. Jag vet inte riktigt om han uppskattade den, kändes mer som att
han ville hem till mig och radera dessa bilder för evigt. Men det får han ju förstås inte!
Tårta har det ju blivit idag då, mycket smarrigt och alldeles för länge sedan.
Detta måste upprepas mycket oftare.

För övrigt har jag och Lurre varit ute och gått sjukt mycket den här veckan.
Alltså, om man jämför med hur mycket jag brukar vara ute och gå så är det ju en ökning
på minst 300%.

Ska titta på sista avsnittet av DC nu, sen blir det sussa.

.