Tacksamhet.

Det finns ingen tacksamhet här i världen. Här har jag stått och bakat massa goda bullar
hela eftermiddagen igår, och idag blir man misstänkt för att ha lagt i råttgft i dem.
Tror mina kära arbetskamrater att jag hatar dem så mycket? Hihi

Gjorde ett väldigt oväntat inköp idag efter jobbet. Fyra bordstabletter på Åhléns.
Har fortfarande ingen aning om varför jag köpte dem, men det dyker säkert upp en förklaring i framtiden.
100 kronor fattigare blev jag i alla fall.

Kvällens underhållning har bestått av två styck städjobb, samt bowlingträning. Katastrof.
Men det är väl bara att bita ihop antar jag. Funderar starkt på att be min maskot Järnjätten att
göra comeback för att se om det vänder. Det kan ju liksom inte gå sämre.

Lite sovmorgon nu i två dagar, men det är ju SÅ tråkigt att jobba kväll.
Vi får väl hoppas på att dagarna går snabbt och helgen ännu snabbare.

Dags för en liten kvällsmacka nu.

Tjoff