Ostepop

Gud vad trött man kan bli av att vara lite ledig. Tar på krafterna att göra mest ingenting.
Har ju i alla fall hållit mig från hemmet största delen av dagen i alla fall. Jag har hunnit med massa saker. (Hade egentligen tänkt att göra en punkt-lista här men eftersom det verktyget inte fattar riktigt hur det ska fungera här på blogg.se så får jag helt enkelt skippa det) Jag har varit och hälsat på mor i byn en skvätt. Efter detta var jag och handlade på Willy Wonka och sen var det dags för lite schtäd både hemma och borta.

Ikväll har jag och Buffy slappat i soffan. Vi orkade inte riktigt laga något idag så det blev rostbiff och potatissallad och efter detta lite snacks i form av Ostepop. Nu blir det till att sova så att man är taggad inför morgondagen. Först heldag på jobbet och därefter final i Poängjakten, dudududududu, spännande.

Var ju riktigt längesen nu, men jag tänkte dela med mig av lite Logge innan jag går och lägger mig.

951123

Hej Logge

Idag är det torsdag och jag är fortfarande sjuk. Nej, inte sjuk direkt för jag har ingen feber men jag är hostig. Imorse gick jag upp klockan halv åtta. jag kollade på tv. Sedan steg mamma upp och jag åt frukost. Sedan kollade jag vidare på tvn. Vid halv tio gick mamma ut och hämtade posten, jag fick ingenting. Jag tog mig ett egg och några korvar och åt. Sedan började jag räkna lite på min matte men det gick inte för man behövde en gradskiva och det hade jag inte någon så jag gick upp och spelade dator. Efter ett tag kom Jennie hem, jag frågade om hon hade någon gradskiva men det hade hon inte. Sedan kollade vi på Hem ljuva hem och en liten stund efter att det var slut kom Helen hem, hon hade ingen gradskiva hon heller. Sedan åt vi mat och efter maten åkte mamma till skolan och hämtade en gradskiva och några böcker. När mamma kom hem började jag med min matte. Helen fick hjälpa mig för jag kunde inte. På kvällen fick jag jobba 50 minuter matte i läxa. Efter läxan åt jag och sedan tittade jag på Rederiet. Efter det gick jag och öa mig i min säng och sov.

Hejdå Logge!

1
Lina

Vilken underhållande dag du hade 951123, undrar vad man själv hade för sig då =) Fint att du uppmärksammar småsaker såsom att din mamma 9.30 går ut och hämta posten. Du skulle nog bli ett bra vittne vid ett mord eller så.