Lurre Petterssons autograf.

960116

Hej Logge

Nu är allt klart. Jag ska få en kanin. Jag vet inte vad den ska heta. Den jag vill ha är brun. Mamma var rätt så tveksam men sedan sa hon ja. Idag ringde jag till Daniel och frågade fall vo skulle va men han skulle göra läxan och åka till stan. På NO/SOn håller vi på och pratar om kungar, det tycker jag är tråkigt. På fotbollen idag var Helena med, hon var jätte rädd för bollen men hon lyckades att nudda bollen 2 gånger. Den bästa tjejen på fotbollen är Sandra J. Hon har hitils gjort 4 mål och 2 assist.

960117

Hej Logge!

Nu vet jag vad min kanin ska heta. Om det är en flicka ska den heta Brumma eller Kajsa och om det blir en pojk ska den heta Pontus eller Kalle eller Mini-hopp tror jag. Efter rasten idag började Dan och Jimmie bråka. Majen blev jättearg. Om två sidor är du slut men lite till hinner jag att skriva. På fredag ska jag kanske på Minidisco i Nässjö. På lördag ska jag på Johannas fest hon ska ha för skojs skull. Nej nu ska jag gå upp och spela dator så HEJDÅ!

Det är BARA Johanna Bjerendahl som kan anordna en ordentlig fest på landet FÖR SKOJS SKULL! :)


Bara för att mina kära vänner från 4-6:an ansträngt sig så hårt att skriva fint så kommer här det första RIKTIGA smakprovet från min kära Logge. Inte alla som har LURRE PETTERSSONS autograf ska ni veta.


Det där var slutet på Logge nummer 2. Men var inte ledsna för det, nummer 3 väntar runt hörnet.

Nu är det dock dags att sova.

Natti
2
sudden

Jag kan inte minnas att Göte skrev så snyggt. Han måste ha varit bloddopad vid detta tillfället eller något.



Jag kan heller inte minnas att DIF skulle ha spelat något så mediokert som 5-5 mot Modo borta. Jag anar helt klart att du inte var riktigt ärlig mot dina loggar... inte bra alls inte..

kittel

helt otroligt..lurres autograf..så sällsynt numera..inte ens om man står i butik kan man få den..hon skriver inte under ser jag..gör bara en krumelur..men ..det är problem som jag får lösa..du har ju redan din autograf.. suck...