OS-fortsättning

Förra veckan var det meningen att jag skulle fixa till lite extra OS-stämning och laga mig lite OS-mat. Nu hann jag inte riktigt med detta så det fick bli dags idag istället. Inte för att jag haft någon speciell stämning över huvud taget de senaste två veckorna med tanke på våra svenska motgångar, men det är ju bara OS en gång vart fjärde år så va fan...

Det hela blev....GANSKA lyckat faktiskt. Vet inte riktigt vad jag missade för att det skulle bli lite smak på det hela. Fick dränka det hela i lite mer soya på slutet så smakade det ju i alla fall lite. Med tanke på att det hela tog över 24 timmar att laga (riset skulle helst stå ett dygn i kylskåpet) så hade jag förväntat mig en lite större upplevelse.



http://www.tasteline.com/recept/kinesiskt_stekt_ris

Usch. Idag känner jag verkligen att jag inte gjort ett skit. Suttit och glott mestadels av tiden här hemma.
Eftersom jag var ytterst nära en försovning i morse så ska jag tänka på refrängen extra tidigt idag så att jag förhoppningsvis kommer upp i BRA tid imorgon.

Natti!