Energilös.

Lets make this out story, lets live in a glory.

Jag är mycket väl medveten om att jag lider av något slags sömnproblem, frågan är bara vad det störande momentet är. De senaste dagarna har jag vaknat upp ungefär en timma efter att jag gått och lagt mig och fått känslan av att jag har sovit färdigt. En hastig blick på klockan påminner mig förstår om att jag har hela natten framför mig och det bara är till att somna om igen.

Idag har jag inte lyckats hitta energin någonstans. Har inte riktigt fått igång kroppen utan gått på halvfart.
Antar att det kommer sådana dagar ibland och det får man väl helt enkelt acceptera. Solen strålade när jag vandrade hem från jobbet men det räckte inte riktigt till idag.

Efter städjobbet ikväll gick jag en skvätt till bowlinghallen för att bara sätta mig ner en stund och studera läget.
Blev bara kvar en liten stund innan jag vandrade hemåt  igen och istället ansåg att dagen var över.
Börjar ju sent imorgon så jag har ju egentligen massa tid kvar att hitta på något, men det blir nog sängen snart i alla fall. Fortsätta där jag slutade på min ljudbok som snart börjar närma sig sitt slut. Fortsätter jag i den här takten kommer jag ju att bli riktigt "beläst".

Helgen har än så länge inget mer än jobb att erbjuda. Känns rätt skönt att inte ha något uppbokat utan att bara ta saker och ting som det kommer. Kommer förstås att bli en del på jobbet så där går väl det mesta av krafterna åt.

Nje, jag går nog och lägger mig nu.

.