Snabb dag.

05.00. Ja, så tidigt var det när klockan ringde idag på morgonen.
Fast, det var lugnt ska ni veta, kroppen är inte medveten om vad som händer så det var inga problem alls att gå upp. Det var en oväntat lugn och tyst promenad till jobbet, inte det minsta lilla ljud som störde textraderna som lästes ur hörlurarna på min Ipod. Det skulle i så fall varit lite blåst när jag kom upp på Brobacken, inget härligt väder idag inte.

Det är ju faktiskt sjukt hur fort tiden går på morgonen. Helt plötsligt var klockan 12 och man hade varit på arbetet i sex timmar. De tre sista timmarna flög förbi de också och sen var det bara till att vandra hemåt.
Har försökt att vila en del i eftermiddag men inte riktigt lyckats slumra till. Lär inte ha så stora problem med det när jag snart går och lägger mig, är rätt så trött nu måste jag säga,

Nje. Sova får det bli.

Godnatt