Forward

I'll never go back to where we were at not enough good and always far
too much bad, we're better than that there's just some work we have to do
so I'll take your hand, and pray that we can get past
the things that made us mis-understand
cause I won't go back, but I will move forward with you

Det blåser en förändringarnas vind.
Vet inte riktigt vad som håller på att hända faktiskt, förhoppningsvis dyker det väl
upp något positivt längre fram, just nu känns det dock som att det är riktigt långt dit.

Gick upp extra superduper-tidigt idag för att plocka ner min tvätt och lämna plats
åt nästa tvättare. Verkade dessvärre som att de hade tagit lite sovmorgon och inte satt igång
så tidigt. Aja, jag gick och la mig en timma till sen i alla fall.

Som man kanske har märkt eller förstått så är det ju väldigt tomt i mitt kök och har varit
nu i 1½ år sedan jag flyttade in. Har ju exakt vetat vad jag ska ha på väggarna, därför det inte
blivit något annat. Känns som att jag får ge upp de planerna nu och helt enkelt inrikta mig på något annat.
Ska därför beställa lite tavlor av min kära syster som gjort egna, ska bara hitta något motiv.

EY, idag för ett år sedan var jag ju på danmarkstripp med La Familia.
Det måste vi ju nästan göra om någon gång, kanske när det är lite mer vår i luften
så att det blir lite mysigare på Gyllene Rasten.

Imorgon är det HV-Luleå som gäller. Kommer knappt ihåg när jag var på hockey senast.
Ett himla bra tag sedan i alla fall. Tänk på den gamla goda tiden när jag och Sudden (då Matte)
var på massa matcher med far och gick runt och samlade tomburkar som vi sedan pantade hos
Gaston i Grimstorp och tjänade massa pengar. Två matchpuckar har jag samlat på mig genom åren också.
Får nog ta en HV-halsduk imorgon i alla fall, känns lite väl mycket om jag ska dra på mig en matchtröja också.

Förändringar var det ja, får sova på saken.

...cause I won't go back, but I will move forward with you.
1
Hampus Thorstensson

nämner inte ens att du plocka in 5 raka på dagens träning?