Sagan har fått sitt slut.

Orkade inte riktigt läsa ut min bok igår innan det var dags att sova, men riktigt
spännande var det så jag ville verkligen inte sluta.

Gick upp klockan 10 idag och satte igång med tvätten. Mor dök upp en halvtimma senare
och var här och stökade i några timmar. Jag har förstås också stökat så nu är det
toppenfint här hemma i min lilla lägenhet. Nya gardinerna är på plats också så nu är det
mycket nytt i mina fönster.

image66

Gardin från textilhuset
Fönsterlampa från Åhléns
Svart kruka från Åhléns
Växtligheter från...hm...mor

Har läst ut min bok i eftermiddag. Nu är Harry Potter-sagan slut.
Gud så tråkigt. Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig, men det blev nog inte precis så
som jag hade tänkt det i alla fall

Har varit och städat nu samt varit hemma hos syster yster och kollat läget lite.
Ska sätta igång med matlagningen nu sen slänga mig i soffan och slappa resten av kvällen.
Har ju sovmorgon imorgon också så jag kan ju vara uppe en stund till.

Återkommer kanske.

/M

1
Hampus Thorstensson

Harry Potter eran är förmodligen den bästa bokeran någonsin:).