Stockholm, here I come...

Hu-je-da.

Har börjat ha lite semester nu i alla fall. I förrgår testade jag t ex på husvagnslivet i Gamleby. Nu höll jag väl mig rätt mycket i bakgrunden och insisterade väl inte på att hjälpa till med disken, men jag var ju där i alla fall. Ibland var det lite sol, sen var det lite regn så det blev lite blandade aktiviteter. Till slut blev det ett dopp, trots att det var riktigt kallt. Det höll på att sluta riktigt illa. Orutinerad som jag är så dök jag i från bryggan och insåg alldeles för sent att stegen upp igen var på andra sidan och det var en ganska lång simväg dit. Det blev helt enkelt till att paniksimma dit och upp så snabbt som möjligt för att försöka få tillbaka lite värme. Dagen var mycket lyckad och jag tackar familjen Bornhede för att de tog hand om mig :)



Pontan har det gött på sommarlovet....



Igår var det inflyttningsfest hos Emelie, galet värre blev det till slut men jag hade i alla fall trevligt.
Kan ju inte annat än säga att jag är rätt sliten, blev inte många timmars sömn.
Nu packar jag det allra sista och om en timma beger jag mig till huvudstaden för att spendera några dagar där. Får försöka sova lite på tåget, men det lär ju inte gå så bra om jag känner mig själv rätt. Bäst att lägga ner tandborsten nu. Vi får väl se om vi hörs innan jag kommer hem, annars dröjer det några dagar innan jag skriver här igen.

Tjohej