Maggan, my HERO.

Igår var det bröllopsdags. Mycket fint och mycket trevligt. Tänkte inte bidra med en längre rapport om detta. Först var det vigsel i Lönneberga kyrka, därefter mat och aktiviteter på Valhall. Åt gott, minglade flitigt och dansade en del. Hade en mycket trevligt kväll i vänners och släkts sällskap. GRATTIS Leena & Matias Tidman-Åberg :)

image103

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta vad det gäller ESC. Egentligen var det ju bara så väntat och det bästa som kunde hända. Svensk media är ju helt otroliga på att förstora allt så att vi intalar oss själva att vi är hur bra som helst och alltid är den som alla andra ska försöka besegra. Kan vi börja bli lite realistiska någon gång och få i alla fall en svätt verklighetsuppfattning? För mig finns det bara en vinnare, och det är Maggan. Tänk vad långt vi hade kunnat gå, men istället kom hon i skymundan på en bröllopsfest när hon kunde haft hela europa vid sina fötter. Maggan, du är min Hero.




Idag har jag varit en skvätt i sommarstugan och chillat lite. Nu ska jag strax till Odo och Sofi och kolla på film. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska slänga iväg ett litet sms till hon i huset jämte och se ifall hon vill tassa lite. Vi säger så!

Maaaaaggan, out of the light, like a star, like a HERO!
2
Anonym

hahaaha /josse

Crillet

Nice sång maakus, vi skickar dig nästa gång :)