Ser du stjärnan...

Jag har varit dålig på att uppdatera här, jag vet. Jag har lovat saker jag inte hållit. Jag är en dålig människa.

Helgen har varit toppen faktiskt. I fredags hade jag inga planer alls så jag satt hemma och funderade lite på vad jag skulle hitta på. Tony ringde och ville hitta på något och så fick det bli. Vi chillade lite här hemma, sen vandrade vi ner till AJ's för att kolla läget lite. Hm. Kände inte igen många kan jag ju säga, och när småttingarna började sjunga alkoholrelaterade sånger för att uppmuntra varandra att häva allt i sina glas kände jag att saker och ting börjar spåra ut en aning. En kille låg med handklovar i garderoben nedtryckt av fyra ordningsvakter som alla ville ta tillfället i akt och få ut sina aggressioner, samtidigt som en annan grabb fick bekanta sig med skurhink och mopp och torka upp sin egen spya. AJ's är ett härligt ställe, har lite av allt!

Lördag och dags för match. Hujeda. Vi vann ju i alla fall, 11-9 mot Värnamo men jag bidrog inte direkt till vinsten.



En ganska sorglig historia faktiskt. Nu är det ju dock dags att börja ladda för JULCUPEN, eller hur Engis?

Efter bowlingen snodde jag Sajjas bil och sedan drog jag iväg till Jönköping för att fira matchvinsten lite. Hämtade upp Emelie och vi drog vidare till Kicki för lite party party. Kakan och Sofie var också där och höjde stämningen. Humorn var väldigt låg. När vi kände oss redo åkte vi taxi ner till city och vidare in på Sliver. Dansade som tokar hela kvällen och jag hade hur skoj som helst. Kvällen avslutades med en efterlängtad korv med bröd och därefter en lång promenad hem till Emelie.

Hm. Idag var det till att gå upp med tuppen (den som sover till 11 på söndagar förstås) och bege sig hemåt igen. Emelie skulle till byn så jag körde henne dit och stannade till hos mor och far en skvätt och åt lite mat. Nu har jag fixat mitt schtäd för dagen och känner mig mycket nöjd med helgen som gått. Har fått upp mina stjärnor i fönstren också, men är ganska besviken på Lady L som inte fått upp sin jättestjärna i köksfönstret än, har spanat flera gånger i helgen. Hon kanske borde ta hjälp av sin syster som riktigt kommit i stämning.



Gäsp.

Nu blir det nog lite mat och X-factor. Senare blir det bio med schwesters.

Bye
3
lady l;)

hej jag har helt missat att du tycker att dne i köket är stor.. den ska upp idag jag lovar

Engis

När man jobbar på posten så kan man tyvärr inte delta i julcupen i år heller :(

lollo

snygg stjärna hörru!! har en exakt likadan.

inhandlad i ullared kanske???