Kämpa för överlevnad.

Jaha. Då var det kört. Nu gäller det att kämpa för sin överlevnad.



Heldag nummer två är avklarad. Första gången på väldigt länge som jag inte är helt DÖD efter dessa pass. Nu beror det FAKTISKT inte på att jag jobbat mindre hårt, som man skulle kunna tro. Vet inte vad det kan bero på faktiskt, men skönt är det. Nu är det bara sisådär fem timmar kvar på arbetsveckan, sen tar jag helg och drar till Lisa i Norrköping för att busa lite i helgen. Typiskt att mina två Malmöfavoriter kommer hem till Nässjö samma helg som jag flyr staden. Utklädnad hos Lisa på lördag. Tackade precis nej till Lollos "stekt-ägg-dräkt" så vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Halloween har ju faktiskt spårat ur lite. Det är ju meningen att man ska skrämmas och klä ut sig till spöke, men istället klär folk ut sig till i princip vad som helst. Det är skillnad på Halloween och Maskerad.

LOGGE var ju ett tag sedan nu. Har ju så mycket annat intressant att skriva så jag glömmer av det lite. Nu tycker jag dock att det är dags igen så här kommer ett litet stycke.

960310

Hej Logge

Idag spelar Hv71 mot MoDo igen. JAg hoppas att Hv71 vinner. På tidsdag ska jag åka och titta på hockeyn. Här kommer de som möts.

1. MoDo-Hv71
2. Djurgården-Färjestad
3. Malmö-Luleå
4. Leksand-Frölund

Igår köpte vi Kebab och pizzer. JAg åt en Kebab. Jag åt inte upp hela igår så jag åt resten till frukost. Idag ska jag rida kl 16.30. Jag hoppas att jag får Favör eller någon annan kul häst. Nu håller ju Friidrotten i globen på så det ska jag se. JAG VILL HA GODIS! för det är jag sugen på.

Hej då Logge!



Lika intressant som vanligt.

Dags för mig att försöka packa lite kanske.

Tjohej!
1
Lollo

kan inte förstå att du tackade nej till min suuuper fina dräkt!! och hur skrämmande är det inte att se ett stekt ägg på dansgolvet?? haha!!