Prova på - Om du betalar förstås.

Det var ju tur att jag tittade lite extra på mobilen innan jag gick och la mig igår, om jag inte hade gjort det hade jag med största sannolikhet missat delar av min arbetsdag. Hade blandat ihop dagarna lite, men det löste sig som tur var och jag var på plats klockan 07.

Efter jobbet blev det till att tassa förbi Lina och snacka lite med henne och därefter hemåt igen för att chilla i någon timma. Har lite att fixa med, men har kört fast som vanligt. Men jag har ju några lediga dagar på mig snart.

Ikväll har det varit bowling. Har sparrat på junior KM. Nån gång måste man ju göra det också. Nu är jag ju inte så jättemycket äldre än de som spelar egentligen. *host*

Idag har jag sagt upp min bredbandstv som jag har haft från ett stort svenskt teleföretag. Vågar knappt skriva namnet här med risk för att bli förföljd. Förra gången jag nämnde företagets namn i bloggen så hade jag ju fått en kommentar från en av deras internetspanare. Bäst att man drar sig tillbaka lite, annars står de kanske utanför dörren en morgon när man ska tassa iväg. Det hela höll på att sluta illa. Jag har haft prova-på-tv i tre månader och namnet talar väl ändå för sig själt? Prova på och om du inte vill fortsätta efter tre månader så behöver du helt enkelt inte det. Nu menade istället kundtjänst att jag hade tre månaders uppsägningstid och var tvungen att betala för detta. TRE gånger sa jag att jag inte hade förstått erbjudandet så och då bad hon mig att dröja kvar för att hon skulle prata med en annan. Det visade sig förstås att jag hade rätt och inte behövde betala någonting. Men det tog mig TRE försök att få det igenom. Det måste ju vara massa som ringt i samma ärende, hur många har inte sagt emot och istället blivit lurade på pengar då?

Dags att sussa lite så man orkar med morgondagens tidiga promenad.

/M