Melodifestivalen: Deltävling 4

Dags för deltävling 4 idag. Kommer inte att titta på den heller så en delfinal blev det för mig i år. :-)

Här är bidragen som tävlar i Malmoe ikväll.

1. AGNES - LOVE LOVE LOVE

Min Agnes. Det var så tråkigt när hon blev diskad förra gången, men nu är
hon tillbaka igen. Ingen vinnarlåt dessvärre, men vi hejjar ju förstås ändå.




2. STAR PILOTS - HIGHER

Börjar sjunga på en Velvet-låt efter att ha hört denna.
Men denna ska vi väl kunna shaka lite till någon gång?




3. SUSANNE ALFENGREN - DU ÄR ÄLSKAD DÄR DU GÅR

Nej, sånt här pallar jag inte.
(Fast där bakom vilar en bra melodi)






4. ANNA SAHLENE & MARIA HAUKAAS - KILLING ME TENDERLY

Hm. Alltså. Den är ju bra och så, men jag hade på något sätt väntat mig bättre.
Lite annorlunda och mystisk sådär.




5. THORLEIFS - SWEET KISSIN' IN THE MOONLIGHT

Det har ju blivit värsta dansbandskampen i år. Och det skulle inte förvåna mig det
minsta om de går vidare. Det svänger ju!




6. SARAH DAWN FINER - MOVING ON

Nu gäller det att skärpa till sig Sverige. Lyssna. Tänk. Glöm Måns.
Sarah Dawn Finer - Moving on - That's it!




7. NEXT 3 - ESTA NOCHE

Kuddkrig var ju faktiskt BRA, men det här är ju inte i närheten.




8. MALENA ERNMAN - LA VOIX

Sådär ja. Sista låten och så slänger vi in lite opera så har vi fått med lite av allt i årets
upplaga. Inte så mycket bra av något, desto mer sämre. Men det är ju inte Malenas fel helt och hållet.



Jag har satsat pengar på en vinnare nu. Så jag tänkte kamma hem 1000 spänn om några veckor.
Så det så!

/M

1
jojjo

okej, vem är det du hejjar på mest av alla som har varit med? :P Eller ja, dom som har gått vidare dvs. ^^