1001 skäl...

...att stanna hemma på semestern.

Vi kör några till nu när vi ändå kommit igång. Kan meddela att min absoluta personliga favorit kommer nu. När jag läste den igår började jag totalt gapskratta. Det var nästan så att jag kunde mäta mig i ljudnivå med grannarna som firade lilllördag. Inte riktigt kanske, men nästan. Jag kör favoriten i fetstil för att ni riktigt ska förstå att den är extra rolig.





Vi hade klätt upp oss för en festlig kväll med hamnade bredvid en tokig japan och en kebabätande tjej.


Chauffören hittade inte till Halmstad. (Tillägnad Willow. Vad är det att hitta till egentligen?)


När vi anmälde oss till en rundtur i USA räknade vi inte med att guidningen skulle ske på holländska.


Stenarna var stenhårda. (?)


Den information om djuren och naturen som gavs låg närmast på förskolenivå: "There is a lion. Big papa lion. He's having dinner"



Gud vad jag önskar att jag en dag får åka och träffa BIG PAPA LION.

2
Emma

Luuuugn jag vet vad en Raider är! Haha de hette faktiskt så när jag var liten :P Raider > Twix!

Emma

Ursäkta men va e de som e så roligt?