Total Blackout!

Okej då. Jag lovade ju faktiskt att jag skulle avslöja det innan nyårsafton. Vad var det egentligen jag gjorde i Malmö i början av månaden? Jag ville faktiskt inte berätta för så många eftersom det skulle vara tråkigt om jag inte kom med. Nu har det ju tyvärr blivit så att ett fåtal personer har gjort detta till värsta stora grejen.

Jag sökte till ett program på Kanal 5 och kom vidare på casting i Malmö.
Så, där var jag och visade upp mig själv för den hårda castingjuryn.

Total Blackout!



Dessvärre verkar inte Kanal 5 vara riktigt redo för mig än.
De vill nog ha med mig i en lite större produktion som fokuserar på bara mig! :)

.

3
Joakim - STORBLOGGAREN

Antagligen! Vänta bara, din tid kommer och då jäääälar! :D



Gott nytt år här också! :D

dennis samuelsson

tjena fan va synd att du inte kom me jag ska ner och spela in den 19,de

Hastyar

Synd att du inte kom med, ska vara med den 24e