Imorgon så...

Och så var det fredag igen och jag är lika trött som vanligt, har varit soffläge de senaste timmarna och det känns som att jag blir kvar här tills jag slocknar. Hade ju så gärna velat titta på curlingen som börjar vid midnatt, men jag pallar nog inte riktigt det. Kanske kan ställa klockan och försöka vakna till de avgörande omgångarna.

Har unnat mig en chokladkaka idag.



Annars taggar jag mest för morgondagen. Har en sån underbar känsla i kroppen att det kommer att bli en underbar dag. Ja, först ska jag ju förstås klara av arbetsdagen, men det går ju alltid så mycket lättare när man har något att se fram emot. Kommer förhoppningsvis att träffa så mycket älskade vänner imorgon. Och tänk min bästaste, bästaste TAAAAANYA. Bamsekram ska hon få!

Nä, lite snöig slalom sen går man väl ge sig.

Tjipp