De stackars 10 som blev över...

Vet inte riktigt vad som händer här på bloggen. Skriver inlägg som jag tror publiceras, sen när jag kikar flera timmar senare så har det inte kommit ut. Inlägg jag skrev igår försvinner i några timmar, för att sedan mystiskt återvända när jag minst anar det. Känns som att det är något lurt med blogg.se för tillfället. Hoppas det löser sig snart.

För att återkomma lite snabbt bara till föregående inlägg och att jag varit superduktig med att sätta in kort. Måste säga att jag är riktigt nöjd med mig själv att efter att ha framkallat över 900 kort, så blev det bara 10 över. Visst, det ska väl inte bli några över, men så är det ju i det verkliga livet. Någon blir inte vald på idrotten, en får flest röster i Robinson. Får du 900 kort som är i helt slumpvald ordning så blir det i slutändan några stycken över som man antingen inte har någon som helst aning var de kommer ifrån, eller helt enkelt bara har missat och inte orkar plocka ut 200 kort bara för att ett enda ska in på rätt ställe.



Jahopp. De här 10 stackarns får helt enkelt inte vara med i mina album. That's life.

- Lilla Ankan i Sundsvall
- Emma posar på någon fest, någongång, någonstans
- Kicki ser somrig ut i sin gamla lägenhet
- Sarash & Emma myser hos Lisa
- Snygg-Lina tar en snygg bild på sig själv
- Marie och Kusin Vitamin dansar loss
- Twister hemma hos Kicki
- Jowhan dricker vin hemma hos Kicki
- Jag och Emma myser i Malmoe
- Lisa, Emma, Jensla och jag i Emmas soffa.


Om det är någon som vill ha ett kort är det bara att hojta till.
Haha, jag sparar dem tills imorgon, då åker de i papperskorgen, annars blir de bara liggandes.

Nu ska jag titta på sista avsnittet av Arkiv X.

Tjipp!
4
Leena

Bra att du slänger det där kortetpå mig o Marie. Det där afrokrullet jag hade då vill jag glömma...=))

Kicki

Två kort på mig - det tar jag som en stor diss ;(

Lina

Huuua, jag håller på att välja ut kort för framkallnng från november 2006 tills nu och jag ser inte fram emot att sätta in dem.... det lär ju bli några stycken, och när i helskotta ska jag hinna med att klippa och klistra så framöver. Återkommer när jag vet hur många av mina som blev över (kanske 2015 eller nå´t). Vart framkallde du dina?

Emma

Neeeeej, har du slängt? Jag vill ha de på dig o mig :)