Garderobsryck

Det är nog bara jag som kan få ett ryck 23.00 en söndagskväll att rensa garderoben. Ja, har man inget bättre för sig måste man ju hitta nya utmaningar här i livet. Resultatet blev ganska bra om jag får säga det själv. Dessvärre känner jag mig själv alltför väl vid det här laget och vet att det kommer att hålla sig fint max tre dagar innan det är huller om buller igen. Mycket positivt dock att jag rensade ut en hel kasse med plagg som helt enkelt inte få bo kvar i garderoben.



Men det bästa av allt. Medan jag plockade och fixade i garderoben så hjälpte Joppe till med strykningen. Han helt enkelt gosade ner sig i skjortorna och la hela sin tyngd på den. Perfekt pressade! Han orkade bara med två dock, och den andra ligger han nu och sover på. Får försöka att ta bort den på något sätt utan att han vaknar.



NU ska vi sova så att vi orkar tassa imorgon och förhoppningsvis åka och hämta en hem en ny medlem till familjen.

Godnatt.