Dagens CSI-kväll är avklarad och vi fick n...

img_0253 (MMS)

Dagens CSI-kväll är avklarad och vi fick något att äta även denna gång. Jag var riktigt orolig när dagen började att det inte alls skulle bli bra, mest med tanke på att jag var så himla trött. Men, jag handlade toksnabbt efter jobbet, tog en sväng runt sjön med joppeliten och sen var det bara att sätta igång. Pommes och kyckling blev det. Mina bästa pommes någonsin! Är lika dålig på att göra pommes som jag är på att göra ris :-) lyxade till med en liten sallad också med mozarella. Antar att det blev det eftersom vi gjorde det i helgen. Jag fattar nog ändå inte, Mozarella är ju i princip smaklöst! Man kanske ska krydda lite först...  Det ryktas om bio imorgon, wohoooo. När var jag på bio sist? Hm. Absolut ingen aning faktiskt. Längesen var det i alla fall! Bäst o sova nu kanske om man ska orka med morgondagen. Tjohej