Glee - Britney/Brittany

Och så var det då äntligen dags för avsnittet vi alla väntat på. Eller, i alla fall jag. Fick ju kolla igenom första säsongen i rekordfart för att hinna ifatt så att jag kunde titta på detta avsnittet samtidigt som det kom ut. Glee har verkligen blivit riktigt stort och andra säsongen kommer nog bli riktigt rolig för musikälskare.

Extra roligt att en av mina favoriter i serien, Brittany fick komma ut lite i rampljuset. Hon har ju mest hängt i bakgrunden och kommit med klockrena kommentarer.



Tror aldrig det varit så mycket musik i ett Glee-avsnitt tidigare, men ju mer desto bättre. I detta avsnittet fick vi avnjuta hits som ...Baby One More Time, Stronger, I'm a Slave for You, Me Against the Music och Toxic.


Smygtitta på Me Against the Music


Glee är skittöntigt. Glee är skitroligt. Glee är väldigt beroendeframkallande.
Det är trallvänligt också.

.
3
Johanna

Glee är bäst. (Brittany är bäst!)

Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

Ellinor

Jag tror Madonna-avsnittet hade fler låtar :)

Jag blev smått överraskad av att Rachel avslutade med en Paramore-låt, min all-time-favorite-group :)