Du är bara en produktplacering.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det blev ju ungefär som vanligt när jag vill ha en rejäl köttabit och lite umgänge. Ligger i sängen och tuggar tuggummi och kikar efter ojämnheter i taket. Någon köttabit blev det förstås inte. Mjea, beror kanske lite på hur man ser det. Nudlar och köttbullar, bästa fredagskrubbet ever.



Flaskan till vänster är endast produktplacering.

Ikväll har jag bestämt att MAJ ska bli bästa månaden ever och att alla ni som inte bryr er i alla fall kan bry er ännu mindre eftersom den kommer att bli så himla grym eftersom jag inte kommer bry mig om er över huvud taget. Känn på den ni!

Inte alls bitter i kväll. Inte alls.

Ibland undrar jag om inte vissa personer i min omgivning endast är produktplacering.
Så är det nog.

.

1
Ellinor

Nudlar och köttbullar var något nytt.. iofs äter jag nudlar väldigt sällan numera :)



Hoppas du får en trevlig helg, och får du allt för tråkigt är du välkommen att förflytta dig typ 120 mil norrut :) Operation vårstäda gården står på agendan och all extra hjälp är välkommen :P