Tack för polkagrisarna!

Nämen, klockan är snart halv 3. Vet inte vad jag gör vaken egentligen, men har ingen lust att sova. Men, det ska jag förstås göra alldeles strax och då lär jag somna ganska omgående.

Engis kom och räddade min fredagskväll en aning i alla fall. Den var egentligen för sen att rädda eftersom jag näst intill kommit ner i avgrunden av min bitterhet. Men jag ville ha polkagrisar och han fixade det. Jag svalde fem stycken hela, sen tröttnade jag.



Vi hann i alla fall med en film, ett avsnitt Glee och ett avsnitt Big Brother. Den här tiden på året är väldigt hektisk för mig, och jag hamnar alltid efter med allt jag försöker att följa. Efter att Telia tog bort TV11 tittar jag nu på alla veckans BB-avsnitt på en och samma gång. Får bli tre avsnitt imorgon så jag är ikapp tills på söndag.

Nä fy, jag vet inte vad jag skriver.
Och imorgon är det ju familjemiddag och allt.

Godnatt.