Återställning.

Jorå. Så jag håller på och återställer min iPhone. Det har hittills bara uppstått ett okänt problem. Älskar okända problem för man vet ju verkligen vad man ska åtgärda då. Nu verkar det dock flyta på lite bättre och jag kan nästan se hur hela mitt liv försvinner ut genom sladden för att troligtvis aldrig återkommer. Jag litar inte på iTunes det minsta.

I övrigt är jag lite ledsen. Jag har förlorat en vän på Facebook idag. Vet inte riktigt vem, men det är en mindre i alla fall. Kanske var det någonting jag sa? Kanske var det någonting jag gjorde? Det lär jag säkert aldrig få veta.

Blir nog Sibylla ikväll. Något flötligt, ska bli gött.

Ja, jag skriver mest här nu för att jag måste sysselsätta fingrarna. Vill bara slänga mig på min telefon som ligger på skrivbordet och töms på allt innehåll, men jag måste hålla mig ifrån den och låta den göra sitt.

Jag återkommer med resultat.