Vad Markus gör om natten...

Har en ny fantastisk ovana. Jag är ju ganska van vid att hitta på mycket konstigheter i sömnen. Mestadels har det haft med mardrömmar att göra men nu har det gått över till andra saker.

Jag har nämligen börjat upptäcka att mina appar på telefonen försvinner en efter en. När jag vaknar är någon helt enkelt poff borta. Inatt har det hänt igen och nu saknas det alltså TRE stycken som försvunnit senaste veckorna. Problemet är bara att jag inte lyckas lista ut vilka det är eftersom jag har så dåligt minne. Har saknar en än så länge.

Får nog sätta lösenord på telefonen efter detta, för det kan jag väl ändå inte lyckad skriva in i sömnen.

3
Någon

Vem vet vad markus gör om natten

Nina

Hehe läskigt!

Ellinor

Ta skärmdumpar av alla sidor i telefonen? Eller synka den i datorn så hittar du igen dem :)

lösenordskod är bra skit också :)