Lera överallt.

Det var riktigt tungt att gå upp idag men det gick till slut. Sen var det bara att klä på sig och ge sig ut i leran. Det är verkligen lera överallt i den där staden och även att jag valde att gå endast på trottoarer och gator idag lyckades Joppe bli lika svart för det. Vinter eller vår tack, och skippa övergångsperioden.



Dags att ta tag i den här dagen.

.

3
Jilina.se

Det är väl en jobbig sak med att ha hund, leran och slasket vid den här tiden på året. Minns då jag bodde hos en fosterfamilj i början av mina tonår, dom hade en hund som jag var ut och gick med ofta och det var en plåga varje vår. Så skitig hunden var på tassarna och ibland hela han då han rullat sig och haft "kul" .



Önskar jag hade råd att ha hund eller att jag tålde katter. För jag gillar båda djuren :).



Men . är det bara jag eller ser han lite ledsen ut Joppe?

Jilina.se

Hahaha :D. Ja precis. han får skylla sig själv ;)

Alexander

Lilla Joppis! Ser lika pigg ut som jag idag.