Melanie Wehbe - Irresistible



Jag har skrivit ett inlägg om Melanie Wehbe och hennes singel Irresistible för ett tag sedan när hon släppte en video på Youtube. Sen dess kommer jag på mig själv nynnandes på låten ganska ofta. Nu finns den äntligen både på Spotify och iTunes så det är bara in och lyssna. Melanie har vunnit Coverjakten i Vakna med The Voice och var med i senaste säsongen av Idol där hon blev bland de sista att få lämna innan liveprogrammen.

Melanie är sjukt bra kompis med min bloggkompis Storbloggaren så man kan typ säga att jag och Melanie är bästa kompisar. Eller inte då. :-D

Lycka till med allt Melanie och hoppas det går toppen för dig!



.
2
Melanie

TACK så jättemycket Markus & Joppe! hahah Och det är klart vi är bästa kompisar! Ett stort tack för ditt/ert blogginlägg! Kraam :D

Joakim - STORBLOGGAREN

Yaaaay! :D



(Det var Vakna med The Voice.) ;)