Kettlebell och Recovery-Pro.

Jag vet inte om det fortfarande är semesterveckan som spökar. Det borde ju inte vara det, men jag har varit riktigt trött på morgonen hela veckan. Idag tog jag mig i alla fall upp och gav mig iväg på ett pass Kettlebell. Det var ett tag så roligt att kunna vara med igen. Förstår inte vad allt nytt folk kommer ifrån bara. För ett halvår sedan var det alltid samma personer på passen, nu var mer än hälften nya.
 
Idag körde jag för första gången flera av övningarna med 16 kg istället för 12 kg. Mest på styrkeövningarna eftersom jag själv har mest problem med svingarna där jag fortfarande måste köra lite lättare. Men framsteg är ju alltid roligt. Ska försöka att jobba in svingarna med 16 kg också för att testa hur det känns.
 
 
Öppnade ännu en ny påse idag från mitt vinstpaket från Gymgrossisten. Idag blev det Recovery Pro-banana. Kikade igenom mina kartonger lite och verkar som jag bara har smaken banan. Första klunkarna var riktigt goda faktiskt, men sen blev det lite mycket banan. Hoppas att jag lär mig att tycka om den. Det ska nog lösa sig!
 
Nu blir det en liten sväng till byn.
 
 
 
 
Gym - Gymgrossisten - Kettlebell - Markus 2.0 - Nordic Club - Nässjö - Recovery-Pro - Träning