Utstrålning och muskler ger respekt!

Sen jag började träna på Nordic Club här i Nässjö så har fler och fler börjat se upp till mig och vill ta del av mina tips. Jag hjälper förstås glatt alla som vill ha min hjälp för att de ska kunna nå bättre resultat med sin träning. Vid minst två tillfällen har jag fått frågan ifall jag jobbar där, men så är ju faktiskt inte fallet. Jag ger bara intrycket av att vara en personlig tränare. Kanske är det min utstrålning? Kanske är det mina muskler? Jag kan tänka mig någon slags kombination av båda...
 
 
Igår gick det ett steg längre och jag insåg vilken RESPEKT alla har för mig på gymmet. Jag hade kört lite bänkpress och hade väl tänkt att köra lite till, men tog en drickapaus och gick bort en liten stund. Då går en tjej fram och plockar bort alla vikter från stången, skjuter ut träningsbänken och ställer den på sin ordinarie plats. Därefter går hon därifrån och lägger sig i andra änden av gymmet och gör sit ups. Nu behöver jag alltså inte ens plocka undan efter mig själv längre utan andra gör det åt mig. Kanske har de styrt upp ett litet städschema där de turas om att hjälpa mig. Så snällt!
 
Jag måste väl bara vara lite tydligare nästa gång så att jag verkligen är färdig..
 
 
 
 
Gym - Markus 2.0 - Nordic Club - Nässjö - Träning