En fantastisk sommarhelg!

Har inte så stor lust att skriva nu när det är så fint väder ute. Har inte lust att sitta vid datorn över huvud taget, men om jag ska lyckas behålla i alla fall en av de två läsare jag har är det väl bäst att posta ett litet inlägg.
 
Helgen spenderades mestadels i Jönköping. Fredagen hängde jag med "ungdomarna". Vi fick på Jönköping Food Market och provsmakade ost, köpte lite nötter och åt lite gott. Jag valde ju då att ta musslor från det franska köket vilket blev lite mycket av det goda. Har ju precis lärt mig äta några stycken, men nu har jag fått i mig för hela sommaren.
 
Efter detta blev det lite häng på beachen och ett besök på Twin. Jag råkade missa sista tåget hem så blev kvar i Jönköping. Gjorde förstås ingenting eftersom jag hade så himla roligt.
 
 
Lördagen blev inte sämre den. En kanonfest hos Simon och därefter fullt ös och gröna drinkar. Åter igen på Twin! Dansade och skrattade hela kvällen/natten, men det var nog nästan promenaden hem som var roligast. Vi lite äldre ungdomar kan vi också.
 
Roligaste helgen på mycket, mycket längre!
 
 
Blogg - Fest - Jönköping - Nässjö - Sommar - Twin City - Vätterstranden