Vad lider jag av? Hur länge har jag kvar?

Jag har ju inte riktigt varit mig själv de senaste fem veckorna. Jag lider av någon form av dödlig sjukdom som vägrar att ge med sig. Jag har själv försökt att ta reda på vad jag lider av och det pendlar lite mellan lungcancer, hjärntumör och dödsmigrän när jag frågar Doktor Google.
 
Jag var ju hos läkaren för några veckor sedan med mina symtom, men jag tror att det hela var ett skämt. 
Jag blev tillfrågad om jag testat halstabletter. Jag har ju liksom inte ens ont i halsen!
 
 
 
Mina symtom:
 
- Min kropp fungerar endast till ungefär 75%
- När jag anstränger mig blir jag varm, yr i huvudet och det flimrar för ögonen.
- Jag får konstig huvudvärk ibland. 
- Jag har lite rethosta med jämna mellanrum
- Jag är extremt sugen på choklad
- Jag är konstant trött. 
- Istället för att vakna av mig själv 08.30 kan jag vakna 11.30
- Jag börjar tappa rösten.
- Sen en vecka tillbaka har jag ryckningar i vänster öga. 
 
Så, hur länge tror ni jag har kvar och vad lider jag av?
 
HALSTABLETTER HJÄLPER INTE!
 
.
Blogg - Diagnos - Dödlig sjukdom - Nässjö - Nässjö Vårdcentral - Sjuk - Symtom
2
Sudden

Det är sympton av trötthet/stress.

MVH lekmannadoktor

Sillen

Låter som du e gravid, men det vore ju konstigt...

gå o testa din sänka för att se om du har ngn infektion kan man föreslå?