Tink - Var tar mina pengar vägen?

Gjorde det stora misstaget att ladda ner appen Tink i förrgår. 
Om jag inte var skadad förut så är jag helt förstörd nu.
 
Tink är en tjänst som håller koll på mina inkomster och utgifter, sorterar allt i kategorier och gör budgetar baserat på hur mycket pengar jag lagt på saker och ting tidigare månader. 
 
 
 
Jag är en väldigt ekonomisk herre. Vissa skulle kalla mig snål, men ekonomisk är ordet de söker. 
Denna app har nu fått mig att hamna i någon form av ekonomisk kris. Det försvinner ju MASSA pengar från mitt konto varje vecka. Jag måste spärra mitt bankkort, äta mindre och aldrig unna mig något. Det bästa vore helt enkelt om jag inte lämnade hemmet över huvud taget efter jobbet.
 
Är det någon som vill bli sambo?
Kanske köpa min bil?
Skänka mig tonvis med pengar?
 
Höstdepressionen är mycket nära nu. Den ekonomiska höstdepressionen.
 
.
 
 
 
App - Blogg - Budget - Pengar - Tink
2
Henric

Avinstallera appen?

Victor Grankvist

Ladda hem appen.. men det tog slut där. Jag har inga av mina koder i huvudet. VAFAN!

www.victorgrankvist.se