Hjälp, jag är sjuk!

Jag vet inte riktigt vad som precis hände. Jag hittade ett apotek på nätet och har nu spenderat en timma med att gå igenom praktiskt taget hela sortimentet. Insåg samtidigt att jag lider av alla symptom i världen och helt enkelt behöver det mesta för att kunna leva ett normalt liv. Jag besöker vanligtvis apoteket kanske 2-3 gånger om året.
 
Inte nog med att jag beställt varor för att fylla upp medicinskåpet, jag har också börjat inhandla till mitt skafferi. Tyvärr var den billiga senapen slut i lager, och tur var väl kanske det. Istället blev det jordnötssmöt och kokosolja. Var nära att beställa hem en "nyttig" kexchoklad. 
 
De måste lägga ner den här sidan omgående. Alldeles för billigt och dessutom fri frakt.
Hoppas det är någon skum sida så att de bara tar mina pengar och jag aldrig kan handla där igen.
Snälla säg att http://www.apotea.se/ finns med på någon svart lista?
 
På riktigt. Jag har precis klickat hem en TASSLOTION till Joppe.
 
 
Som att jag inte redan har alldeles för mycket tabletter och pulver hemma. 
Får snart använda sked att äta med. 
 
Hjälp, jag är sjuk!
 
.
 
 
 
 
 
#blogg100 - Apotea - Apotek - Blogg - Nätet - Receptfria läkemedel