Spotifys nya utseende - min undergång?

Spotify har nytt utseende - Älskar det!
 
Jag använder Spotify mest hela tiden, men borde verkligen utnyttja det mycket mer än vad jag gör.
Nackdelen med tjänsten är förstås att det saknas väldigt mycket musik, speciellt för såna som jag själv som faktiskt lyssnar på väldigt mycket utanför hitlistorna. Eftersom tjänsten är så smidig gör det tyvärr att jag ägnar mindre tid åt musik som inte är lika lättåtkomlig. Jag funderar därför på att ha en Spotify-fri månad snart för att hitta tillbaka till min musiksamling. 
 
Nya utseendet tycker jag i alla fall är riktigt snyggt.
 
 
 
I alla fall så är jag lite orolig för att Spotify i och med den nya appen kommer att sänka mig totalt.
Jag har flera hundra besökare i veckan här på bloggen som är lika vilsna som jag en gång var. Personer som inte hittar hur man tar bort shuffle play. Sen 2011 har de googlat sig till detta inlägget: Hjälp med Spotify, bitte! I den nya versionen är den största knappen av dem alla just SHUFFLE PLAY och det har också tillkommit en liten symbol för att stänga av det. Dock är den långt ifrån lika tydlig, så det kanske finns hopp för att jag ska få ha kvar mina besökare trots allt. 
 
Vad tycker du om det nya utseendet?
 
#blogg100 - App - Blogg - Nytt - Shuffle play - Spotify - iPhone
1
Martin Hult

Eller så syncar du spotify med dina gamla låtlistor i datorn. Så får du all din gamla musik i offlineläge. Vips så kan du köra två flugor i en smäll och både köra online och offline! =)