Det här med semester.

Jag har tagit mig lite semester. Känns mycket bra.
Jag har hunnit med ganska mycket min första helg och har fått en riktig kanonstart. 
 
På mina två första dagar har jag hunnit med att ligga på stranden mer än vad jag brukar göra på hela min ledighet. Detta har dock resulterat i en pytteliten brännskada som gjort att jag fått tillbringa dagen i skuggan. Har inte gjort mig någonting alls, men jag hoppas att det kan gå över ganska snabbt så jag kan röra mig fritt
igen.
 
 
Har precis tagit mig ett kvällsdopp i Nömmen. Inte för att jag gillar att ta kvällsdopp utan för att hela enkelt kyla min kropp och lindra min skada. Det var som väntat inte varmt i vattnet, men svalkade mycket skönt,
 
 
Det här med semester är helt min grej.
 
1
Eva

Ha.....det har faktiskt varit uppe i 26 grader i Nömmen och det tycker iaf jag är hyfsat varmt.