Nya upptäckter.

Efter en längre tids sjukdom somnade i morse min bärbara dator in. Jag har väl egentligen varit inställd på detta senaste året, ändå känns det konstigt att vi inte kommer att umgås längre.
 
Det är lustigt ändå. Senaste tiden har jag använt min dator mindre och mindre, men nu när den inte finns längre vill jag inte göra annat än att kolla ett klipp på Youtube, se en gammal dokumentär eller sortera gamla bilder. Konstigt beteende det där.
 
När jag var som mest vilsen för en liten stund sedan och bara gick runt i lägenheten passerade jag vid ett tillfälle hallen och upptäckte en dörr in till vänster. Jag kunde inte minnas att den funnits där tidigare. Jag öppnade försiktigt dörren och kikade in. ETT RUM! ETT KONTOR! Hade ju fullkomligt glömt bort att jag köpt en lägenhet med tre rum istället för två med motiveringen "Det kan ju vara bra att ha ett extra rum till något". Nu ett år senare vet jag ju att jag tänkte rätt för nu sitter jag ju här vid mitt skrivbord för första gången och knappar på min gamla stationära dator och det känns helt fantastiskt.
 
 
Lite tomt på väggarna kanske, men annars duger det fint att hänga lite härinne.
Joppe har ju både en bädd och en fåtfölj.
 
Nu saknas bara MSN och LunarStorm så är allt som vanligt igen.
 
 
 
blogg100