Blogg100 - Äntligen i mål!

Dagen är här, tack gode Gud. 
Ibland kan 100 dagar kännas som en evighet. 
 
För andra året i rad har jag i alla fall genomfört BLOGG100 - att blogga 100 dagar i rad. 
Det är Fredrik Wass som står bakom projektet.
 
Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar
 
Själv har jag hållit en mycket jämn nivå i mitt bloggande. Konstanta bottennapp och fullkomligt ointressanta små inlägg har varit mitt bidrag. Jag har mestadels velat kräkas över att dagligen känna mig tvungen att publicera något, men jag har i alla fall givit utmaningen en chans. Detta året har jag mer fokuserat på att försöka få koll på lite andra deltagare och har kikat in hos några då och då. 
 
Jag har lärt mig att min blogg inte har något direkt syfte längre (om den nu någonsin har haft det)
Men den har funnits så länge nu att en helt enkelt får leva vidare på gamla meriter. 
Jag tittar in och skriver något ibland, det får räcka.
 
Grattis till alla som tagit sig i mål i 100-utmaningen. Tror att många hoppat av längs vägen, men
en och annan kämpe tror jag har tagit sig i mål.
 
Ses vi nästa år? Tveksamt. 
Den som lever får se. 
 
 
 
 
blogg100