Konsten att blogga i 100 dagar.

Planen är alltså att jag ska blogga varje dag i 100 dagar. Med tanke på att jag redan nu är på god väg att ge upp känns det ganska hopplöst. Detta är dag två. 

Jag tror verkligen att det är planering som är nyckeln. Visst är det roligast att skriva spontant, men det är inte lätt att vara spontan på beställning när det gäller att publicera något varje dag.

Jag ska ge det en chans, men märker jag att innehållet inte blir vad jag önskar eller att jag i panik lägger upp ett Youtube-klipp bara för att få till ett inlägg så lovar jag mig själv att kasta in handduken.

Om någon mer från utmaningen kikat in här, hur lägger ni i så fall upp det?


#blogg100
1
Linnea

Jag är också med i #blogg100 och hittade din blogg via deltagarlistan :) Har gått igenom en drös av de bloggarna som är med men inte hittat några jag läst fler än ett inlägg på förens jag kom till din. Det är nog de extremt korta men personliga inläggen jag fastande för :)
När det gäller upplägg tror jag på att ibland göra "en höna av en fjäder". Vissa bloggare som kan det här med att skriva kan skriva ett asbra inlägg om att bre en knäckemacka. Så bra är inte jag men övning ger färdighet! Ha det!