Grinchens jul - Del 17 - Juldödarna.

Detta är ju egentligen inte del 17 eftersom det varit ganska tyst från mig på några dagar. Men för att jag ska hålla koll på vilken dag det är så att jag inte missar julafton är det bäst att jag håller mig till dagens datum i rubriken.
 
Nu kanske ni tänker att det är riktigt dåligt av mig som inte fullföljt denna kalender och hoppat över massa dagar. Då tänker ni förstås rätt, för det är väldigt dåligt av mig. Men det är inte riktigt hela sanningen. Det är nämligen så att jag blivit utsatt för hot. Jag har berättat om dem tidigare. Jag kallar dem Juldödare och det är de människor som medvetet förstör julen för oss andra. Det kan vara genom att ha julslingorna tända i flera månader, pynta alldeles för mycket eller ta in granen alldeles för tidigt. Det är just det sistnämnda jag drabbats av flera gånger senate dagarna. Det har pipigt i min telefon och flera meddelanden har innehållit foton på granar. Jag trodde att jag var stark, men till slut blev det för mycket även för mig. Det är inte granarna i sig, utan viljan att förstöra julen så för mig och alla andra. Det gör så ont.
 
Jag vill inte visa alla, men här kommer några exempel på bilder jag mottagit. 
 
 
 
Men nu ska jag bara tänka positivt de här sista dagarna innan självaste julafton. Jag ska inte låta någon mer förstöra för mig. 
 
Vad tror ni... blir det en vit jul?
 
 
#blogg24 - Grinchens jul