So small.

22.45



What you got if you aint got love?
The kind that you just wanna give away
It's okay to open up
Go ahead and let the light shine through
I know it's hard on a rainy day
You wanna shut the world out
And just be left alone
Don't run out on your faith

Sometimes that mountain you've been climbing
Is just a grain of sand
What you've been out there searching for forever,
Is in your hands
When you figure out love is all that matters, after all
It sure makes everything else
Seem so small

Shit, det börjar ju faktiskt närma sig nu. Snart är det resdags, wie.

Idag var jag uppe med tuppen, hade klipptid tidigt så det var bara till att ge sig iväg.
Efter klippningen åkte jag till Willys och köpte solkräm och sen till Åhléns och köpte mig två par solglasögon. Ett par "dyra" och sen ett par billiga för reserv.

Jao, sen satt jag en stund på min balkong. Det var riktigt varmt faktiskt när solen var framme, men så fort den gick i moln blev det lite kallt faktiskt. Sen åkte jag ut till stugan med syster och vi åt lite mat där och jag låg och läste. När jag höll på att somna i soffan så var det dags att åka hemåt igen.

Ikväll har jag varit på styrelsemöte i bowlinghallen och efter det var jag ute och åt med Emelie och Jennie. Det blev en Italienare & En Grek och efter det blev det glass fårn Hemköp.

Hemkommen nu och snart blir det väl sängen. Lite att fixa med imorgon.

VI säger så!

Natti

1
Rebecka

Markus.. Det var inte min flaska som du såg på kortet ! Jag håller inte på med sånt, det vet du !