Kluv....Klyv....Klöööven

Hm. Jag är lite klyven.
Dels över att jag med mina två VG i svenska A och B precis var osäker på om
det heter klyven eller kluven. Jag fick använda livlinan "fråga en vän" och ni ser ju
själva resultatet. Det jag egentligen var klyven över var om jag vill att det ska vara kallt eller varm ute. Idag var det riktigt kallt ute på morgonen och då passade min lägenhet på att slå årsbästa på värmesidan. Å andra sidan var det ju som sagt svinkallt ute så även om jag inte frös direkt när jag klev ur sängen så gjorde jag ju det så fort jag lämnade lägenheten. Om det istället skulle vara plusgrader ute så är det inte speciellt varmt i min lägenhet, och det är ju faktiskt inget vidare varmt med några plusgrader ute heller så jag tror jag har valt sida faktiskt. Kallt ute = Varmt inne. Japp, så får det bli.

Lång har dagen varit. Många timmar blir det och man hinner bli rätt slut i huvudet efter
allt springade. Trodde knappt att jag skulle orka med bowlingträningen idag men det var bara till att kämpa på. Det gick riktigt bra faktiskt och nu är jag uttagen till helgens härliga matcher i Skillingaryd och Sävsjö. Har inte spelat match på flera månader så det ska bli roligt.

För de som undrar så lever min fiskbebis fortfarande.
Jag var lite orolig i förrgår när jag inte hittade den lilla stackaren, men nu har jag
sett honom simma förbi glatt.

Sovdags, ja tack.

Nite
5
Sjusovaren

Vad än din vän sa, så heter det KLUVEN, inget annat. Därmed basta.

lovingnurse

kluven tror jag men jag är inte säker men vad irreterande haha :D

Fridah

så bra :) natti :)

Nathalie

för lite kul i vardagen besök vår blogg :)

Norris

Klart det heter KLUVEN, miffo! :P